- 29 november 2017
- | 3 min. leestijd
Viennoiserie hoort nog steeds bij ontbijtmoment
Viennoiserie is een verwenproduct. De consument kiest dan ook steeds meer voor kwaliteit, met een hoog percentage echte boter en Belgische chocolade. De categorie moet in het ontbijtsegment opboksen tegen de gezondere ontbijtproducten, zoals granola, yoghurt en fruit. Daarom pakken fabrikanten uit met gezondere varianten, met toppings van granola of met fruitvullingen. Daarnaast zien we dat viennoiserie ook een hartige variant krijgt, als drager van beleg of met een vulling.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.