“Gezonde voeding moet inclusief zijn”

Lieven Vanlommel stuwt Foodmaker richting gepersonaliseerde voeding

lieven vanlommel
Thuislevering was voor Vanlommel essentieel. “Als iedereen oproept om in je kot te blijven, kan je als horecazaak niet vragen om naar jou toe te komen.”

Gamechangers. Zo noemde Gino Van Ossel, professor Retail & Trade Marketing aan de Vlerick Business School, het team achter voedingsketen Foodmaker. In een verrassende twist zo middenin de tweede lockdown van 2020 mocht het horecaconcept afgelopen november de prestigieuze Mercuriusprijs in ontvangst nemen. Daarmee liet Foodmaker schijnbaar sterkere bedrijven zoals Decathlon en Colora achter zich en vond het bedrijf erkenning voor de snelle en doordachte omslag die als reactie op de coronacrisis en zijn vele uitdagingen werd doorgevoerd.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodServices 

FoodServices maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.