Foodmaker staat erom bekend zichzelf meer dan eens heruit te vinden. Tijdens de tweede lockdown van 2020 mocht het horecaconcept afgelopen november de prestigieuze Mercuriusprijs in ontvangst nemen. Wat maakt hun verhaal zo uniek en waar willen ze naartoe in de toekomst? Marie Verhulst Bladmanager
Grootkeukens staan de laatste tijd zwaar onder druk door veranderende COVID-maatregelen of omdat ze niet altijd hetzelfde aantal medewerkers in huis hebben bijvoorbeeld. Voorgegaarde voeding biedt vaak een oplossing.
Gamechangers. Zo noemde Gino Van Ossel het team achter voedingsketen Foodmaker. In een verrassende twist zo middenin de tweede lockdown van 2020 mocht het horecaconcept afgelopen november de prestigieuze Mercuriusprijs in ontvangst nemen.
Vooral in crisistijden is het een must dat iedereen binnen uw bedrijf zijn vakkennis blijft uitbreiden om op onzekere dagen toch met creatieve oplossingen te kunnen komen. Deel daarom maximaal dit GRATIS ONLINE MAGAZINE met uw collega's en wapen u met extra kennis om deze crisis te lijf te gaan.
FoodServices maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.